Våren är på väg!

Jag är så sjukt glad att våren är på väg! Känner att jag riktigt taggar sommaren i år. Jag känner på mig att den kommer bli bra:) Igår var det tillräckligt varmt för att jag, Minna och Lovisa skulle kunna gå utan jacka till affären!
Idag har jag och Lovisa varit på stan, mest kollat på en massa saker. Det är så mycket sommarkläder överallt så jag blir jättetaggad!


Förresten, i lördags på dansen fick vi veta att en kör hade planerat att börja sjunga helt random i Kungspassagen. Och vi var i nästan de enda som visste det! Vi gick dit så fort vi slutade, och det var ett par killar som började sjunga först, sen började fler och fler gå omkring bland människorna och sjunga! Jag älskar såna saker, som när folk börjar dansa i folkmassor tex och folk tror att de är schizofrena tills en massa andra människor också börjar dansa^^

 

Idag var det lite kallare igen, men det är åtminstone plusgrader och gräset har börjat komma fram. Och bäst av allt! Det är ingen is kvar på cykelvägarna, så man kan cykla till skolan utan att ramla!^^


Det är varmare än det ser ut, jag lovar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback