Då är man tillbaka! :D

Nu börjar jag blogga igen!:D Å vad ni har saknat mej:3
Nej jag erkänner, jag är den som har saknat bloggandet mest, men nu kör jag igen, lite mer seriöst än förra gången^^
Det här är alltså min blogg (som kommer bli as känd), hjärnan bakom detta är Eline Norin, som du har läst helt rätt i rubriken, jag heter alltså inte Elin eller Elina. Jag är 15 och fyller 16 på samma dag som kulturnatta i år!
Kortfattad text om mig. Jag går på Waldorfskolan (/-dagiset..) i en ganska härlig och oseriös klass men i höst börjar plugget på allvar på Minerva gymnasiet. Jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor, men det kommer att bli något awesome i alla fall. Jag brukar baka ungefär varje dag, och laga mat nån gång då och då, jag gillar att fota med min Canon eos 450D, gillar även att gå runt i Umeå med mina kompisar och hitta på saker:) Jag dansar varje helg på Balettakademien, jag tror på Gud och jag kan inte koncentrera mig på mattelektionerna för att jag inte kan sluta tänka på tårta! Det är jag det. Vill ni veta nåt mer så fråga på bara:D


Jag glömde säga att jag är ganska flummig också men det kanske ni förstod^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback