Stockholm

Internet har fungerat ganska uselt den här veckan, så det blir skönt att komma hem igen men samtidigt lite tråkigt! Igår var jag trött hela dagen för att jag sovit dåligt, men jag följde i alla fall med min familj till den kungliga myntkabinetten i gamla stan och tittade på mynt och sedlar i några timmar. Jag tror alltid att museer ska vara astråkiga men när jag väl är där är jag typ som ett barn som springer runt och kollar på allt och är helt fascinerad ;)

 

På kvällen gick jag och några kompisar till hemköp i Västerhaninge och handlade. De andra köpte godis medan jag och Elisabeth köpte varsin fet honungsmelon. Sedan kollade jag, Lovisa och Elisabeth på Intouchables, bästa filmen!!! Jag har totalt tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den <3

 

På tal om film, är det nån av mina (typ 2) bloggläsare som sett Insidious 2 än? Jag undrar om den är sevärd, den går ju fortfarande på bio så att :D Får se hur det blir!

 

Stötte på FBI haha! ;) Nejmen man ser ju att det är några av våra norrländska landsmän här nere i Stockholm!
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

hahahahah FBI!! :'D Har sätt Insidious btw!!! De är en av världens bästa rysare helt klart!! Den är verkligen sevärd, man typ skrek och akfnaskjdn åh så bra hahah :'D

2013-11-02 @ 23:39:42
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback