Pluggkväll

Trevligt att mina händer är så torra att de blöder fastän jag smörjt in dem flera gånger idag... Och jag ska inte ens börja klaga om mina läppar som måste smörjas in typ varje timme. Några av vinterns små mirakel <3
 
Tisdag är min älskade dag då jag går i skolan från 9.50 till 13.25. Imorgon är sista lektionen inställd och innan dess har jag ett hål så jag skulle sluta samma tid då om inte.. vänta nu jag har STÖDMATTE kl 16-17. Men det äger faktiskt, för då ska jag både gymma och jobba skolarbete.
Idag har jag varit hyfsat produktiv och pluggat biologin som jag har slutprov på nästa vecka. Jag ska lätt gå och lägga mig tidigt ikväll <3
 
 
 
Lite homemade chokladmjölk, det bästa man kan dricka på vintern. Grädden gör den tusen gånger godare också

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Inget kul med torr hud, men det där du har i koppen ser jätte gott ut! Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-19 @ 19:42:16
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback