Skola osv

Sitter just nu och har håltimme, har tre stycken såna i veckan! Håltimmar är typ det värsta man kan ha! Försökte byta biologigrupp för att fylla ut ett hål och sluta tidigare vilket skulle vara perfekt men då fick man inte va fler i den gruppen. Så jag kommer att skippa min egen biologi och gå på deras ändå, om min lärare är en ängel så kanske hon går med på det.
Sen så blev det ingen tyska för plötsligt ville ingen ha det längre och då måste jag ha engelska istället vilket känns oändligt tråkigt! Jag skulle ju slippa det i år..
 
För att se saker från den ljusa sidan... bortsett från engelska (som jag inte hatar, utan bara var inställd på att få slippa i år, men som jag alltid får bra betyg i) så har jag bara riktigt roliga ämnen i år, de flesta har man valt själv. Skolan är helt annorlunda, vi är inte som en klass längre utan varje lektion (inklusive svenska) är med elever från olika klasser och program, lite som i amerikanska skolor? Känns heelt annorlunda.
 
Det bästa är typ att vi har psykologi och träningslära. Och samhällskunskap.. Och geografi, asså något chill ämnen! Här är min karta över Sverige som jag gjorde på geografin, vi skulle försöka rita Sverige och placera ut några städer plus associera dem med något :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

assÅÅÅ ELINE DINA ASSOCIATIONER OMG ILY AHAHH så vackerttt

2013-08-30 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback