Börjar se ljus

Vilken perfekt dag jämfört med de tre senaste dagarna! Allting blir verkligen mycket bättre när solen kommer fram. Efter 6 månaders mörker känner jag mig alltid trött och otaggad på allt.
Jag har bara gått omkring och typ halvsovit de senaste veckorna, har knappt varit social utanför skolan, orkar inte klippa håret även fast det behövs, orkar inte anstränga mig i något.. Tur att sommaren snart kommer så att det blir ett slut på detta :)
Om någon undrade över filmproblemet så verkar vi ha det ganska löst! Våra frivilliga skådespelare är så otroligt bra och flexibla och peppade, svårt att inte smittas av deras energi ;) Så det blir säkert jättebra!
 
Idag hade jag som vanligt lång sovmorgon och bara två lektioner. På engelskan satt jag och kollade på Honey Boo Boo's christmas istället för att jobba. Vilken underbar familj haha! De må vara rednecks, men de är ju jättegulliga <3 Sedan gymmade jag och Farah, jag är nu redo för världens träningsvärk!
Nu kom mamma hem med glass och kolasås, alltså hur lycklig blir man inte! <3
 
Jag har inga foton sedan nyligen, här är istället några tänkvärda bilder/citat!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback