Kalev

 
Vi hittade den asgoa blåbärschoklad som vi alltid brukar köpa i Estland, extra billigt dessutom! Vi har aldrig sett den i Sverige förut men de hade en massa här på Hemköp, hur najs är inte det!? Köpte även lite andra smaker, bland annat en med mandel bara för att förpackningen var så fin, den med Stockholm på. Så nu är jag lycklig :D
 
Vi hälsade på hos vår farbror Daniel och kusinen Liam idag, och gjorde asgoa semlor! Jag tryckte ner två stycken ;) Men nu mår jag lite halvdåligt eftersom de har gått och skaffat en kattunge, världens sötaste lilla spillevink med enorma ögon, och livrädd för allt och alla. Jag är fett allergisk, det skiljer sig lite från djur till djur och just den här katten reagerade jag ganska starkt på. Det är så dryygt att vara allergiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback