Inredning

 
 
 
Några bilder från nybygget i lördags, lampan på den sista bilden är wunderbar.
Idag har mitt humör inte varit på topp, och det känns inte bättre att jag har ett jättestort biologiprov imorgon, redovisning för 70% av det hopplösa gymnasiearbetet, en tjock bok som jag måste läsa ut och skriva litteraturstudie på tills lördag och ett geografiprov som jag skippade innan lovet. Jag vaknade av mig själv före 6 imorse och var galet stressad, har varit spänd på grund av det och haft ont i magen hela dagen men nu känns det okej igen. Jag hatar när man inte bara kan säga åt sin kropp att lägga av! Inget blir bättre av panik. Det värsta är inte ens känslan i sig, utan påminnelsen av min sjukliga panikångest som jag hade när jag har yngre. Vill bara glömma det livet för alltid, är sjukt tacksam för mitt liv som det ser ut nu och snart kommer även denna vecka vara färdig. Jag överlever även med en del dåliga betyg, så länge jag vet att jag försökte. Nu ska jag hinna med de sista kapitlen.

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina lycktor :) Lust med ett bloglovin´ byte? Ha en bra eftermiddag :)

2014-03-11 @ 17:11:19
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: VICTORIA

Fint! Ha en fortsatt bra kväll :)

2014-03-11 @ 18:37:34
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback