Right There

 
 
 
Lyssnade mycket på den här första tiden i Brasilien minns jag, kommer alltid att förknippa den starkt med det dimmiga, regniga Santa Felicidade, bilturerna med 7 pers intryckta på 5 platser, det sunkiga mörka, iskalla huset och den konstiga känslan när man gick ut på gatan för första gången och upplevde alla annorlunda dofter och synintryck och tänkte att det här är mitt hem de kommande 3 månaderna. Curitiba är en mystisk plats i bergen som jag inte vill säga att jag saknar, men som verkligen förändrade mitt liv för alltid.
 
 
Kort skoldag, jag och Farah gick och åt på Universum för en gångs skull, och det visade sig att det var västerbottenspaj till lunch, och det är en av mina favoriträtter! <3
 
På kvällen drog jag till kyrkan där vi bakade chokladbollar efter att ha diskuterat saker som inte hade så mycket med det ursprungliga ämnet att göra, men man lär sig alltid mycket! Fredrik upplyste till exempel oss alla om att Saddam Hussein rökte cigarrer men inte cigaretter. Där ser man (!?) Underbara människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback