En hamster

Ett 4 timmars engelskaprov avklarat, tre prov kvar denna vecka. Det känns riktigt drygt, typ allt. Fast ganska kul också. Jag måste plugga men det är så tråkigt så jag gör typ andra saker istället :( Igår såg jag på världens strängaste föräldrar, haha, det är i princip spoilade, barnsliga brittiska ungdomar som får åka till en strikt, oftast kristen familj någonstans. Bäst är det när de hamnar i Afrika för de är typ hur diciplinerade som helst där! Jag såg ett avsnitt en gång när de hamnade i Ghana, och det är helt sjukt hur mycket jag kände igen mig, alltså i den afrikanska familjen, de var typ som vi och sa samma saker som mina föräldrar och sånt. Mina föräldrar var asstränga när jag och mina äldsta syskon var små, nu är de typ slappa... Fast inte mot oss, bara mot de två yngsta ungarna, de som faktiskt behöver uppfostran och regler.
Nu ska jag plugga världens dryyyygaste, har prov imorgon D:
 
Här kommer en hamster som heter Anna:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback