Blogbag

Jag är riktigt förkyld nu, mums vad trevligt men fördelen är att man får vila ännu mer från skolan! Något annat positivt: jag fick hem loppi blogbag vårpepp, så jag ska skriva om sakerna man fick! :)
 
 
1. Supernature Purely Greens Max - ett lysande grönt pulver som är en blandning av allt möjligt: olika grässorter, alger, grönsaker, frukter och örter. Man tar ett par teskedar i en shake eller ett glas vatten eller liknande, och det ska vara supernyttigt med en massa vitaminer och mineraler plus att det är rikt på proteiner. Mamma har mycket såna pulver och jag brukade sno lite av henne ibland men nu har jag min egen burk ;D Började med att ha en tesked i morgonshaken men då jag skulle öka dosen som man ska efter ett tag så var det inte lika lyckat längre eftersom att hela shaken började smaka sushi hahaha (det är algsmaken som kommer fram), så jag blandar hellre ner det i en liten portion vid sidan om som jag halsar ;)
 
2. Step by step från Ekorrens Ekologiska Godis - ekologiskt godis med naturliga smakämnen, det smakar mycket fruktigare än vanligt godis, och dessutom lite syrligt så att man får mer naturlig känsla och inte bara drunknar i socker. Jag tycker de var riktigt goda!
 
3. Naturdiet blackberries mealbar - en bar med smak av svartvinbär och ett överdrag av vit choklad för de som vill ha ett mellanmål med mycket protein och lite socker. Proteinet är från mjölk. Personligen skulle jag dock hellre ta typ en macka till mellanmål ;)
 
4. Friggs te sockerbalans - ett rött te med krom som hjälper till att hålla blodsockret stabilt, för att inte tala om hur sjukt gott det är!! Det smakar kakao och masala chai, och med lite honung och grädde i är det underbart. Nya favoritteet!

Sen var det även mineralbronzer från Sheer Cover i paketet och den var jag mest taggad på, men jag har fortfarande inte lyckats öppna locket på den (tips??), typ halva familjen har försökt få upp det men det sitter verkligen som berget! Såhär ser den ut annars:
https://www.sheercover.co.uk/media/catalog/product/cache/4/small_image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/r/bronzing-minerals2.jpg
 
Det var kul att testa grejerna och jag återkommer när jag lyckats testa bronzern också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback