Hahahahahahahahah

 
 
 
Nu har man tjatat så mycket på tyskaläraren så det har äntligen blivit av med tyska steg 5, en liten grupp på 5-6 elever, och där rök min lunch på onsdagar... Får bli att äta under lektionen typ! xD
 
Igår på träningsläran körde vi total training, vilket var kul men samtidigt hemskt, jag har inte kunnat gå normalt sen dess, mina lår framförallt tog enormt mycket stryk. Var sjukt trött igår efter skolan, blev nästan 9 timmars sömn i natt! Att sätta/ställa sig och gå ner för trappor är typ en omöjlighet just nu :p Och imorgon är det träningslära igen, då det blir cxworx som även det är helt nytt för mig. Hoppas att jag klarar av det! ;)
 
Och dessutom fick vi idag en lista på alla handledare för gymnasiearbetena! Jag har valt biologi, och tydligen så hade nästan alla naturare valt det, så de två existerande biologilärarna räckte inte som handledare till alla, så man fick placera ut några på lite random lärare.. Så jag fick en sam/religion-lärare som handledare! Och han äger!! Av alla lärare på skolan, så fick jag min favoritlärare som handledare, hur stor är den chansen? Gud älskar mig idag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback