Älskade vän kommer vi skiljas eller stanna tillsammans?

Vi läser om psykiska kriser just nu på psykologin, passande eftersom jag med några dagars mellanrum inser att jag tar studenten om mindre än ett år och får ångest, en typ som jag aldrig har haft förut. Jag kommer liksom lämne hela mitt skolliv bakom mig om några månader.
Ironiskt nog är det jag är mest stressad över just nu frågan om jag ska köpa loss min skoldator eller inte (om vi får möjlighet)? Det är en Macbook Pro, sjukt smidig att använda, perfekt storlek och vacker till utseendet... Och den har under dessa år blivit min bästa vän :p Men jag har behövt lämna in den på lagning tre/fyra gånger pga en skärm som glappade redan jag fick den och la av helt efter nån vecka, och sedan har börjat bete sig liknande igen med något halvårs mellanrum. Plus att skärmen har nån störande skada som syns asmycket ibland när man kollar på film eller redigerar bilder. Och på tal om att redigera bilder så har jag hört att de raderar hårddisken från alla dyra program som Photoshop och Bridge.. Och det är typ dem jag använder datorn till haha!
 
För att vara lite optimistisk: fick A på träningsläraprovet! Det betyder att av fyra prov hittills detta år har jag fått tre A och ett B. I'm back on the top bitches!!! ;)
 
 
1. Det fina vädret haha, det här är typ synen jag möts av när jag går hem från bussen. Den lilla lysande fläcken mitt i bilden är mitt gangsta hus. Här sker en massa trevliga stölder och vandaliseringar, och vi har typ en uteliggare i källaren :s 2. Leggings trillade ner i brevlådan igår, tänkte mig att de är bra att resa i och sånt, eftersom jag totalvägrar osköna jeans medan mjukisbyxor ser för skabbigt ut. Så mitt diplomatiska beslut är leggings ;) 3. Pluggade matte någon timme #duktig. Gjorde typ 7 uppgifter och hade fel på alla heuheuheu
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

asså huR PALLAR DU KLARA AV SKOLAN SÅDÄR JAGORKAR ITNE ENS VA
U GO GURL men jag fattar fortfarande inte

2013-10-26 @ 14:41:17
URL: http://ingetviktigtalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback