Aldrig mer

 
Ni vet i filmer där de går ut i gryningen efter att ha vunnit ett långt krig, smutsiga, utmattade och förstörda. Efter 100 p kemi, 150 p fysik och 300 p matte på två år fattar jag plötsligt den känslan. Lämnade idag in kemiboken tillsammans med de sista uppgifterna, och insåg att jag aldrig skulle behöva utstå det här igen. För jag var en av de få smarta som valde samhällsinriktning ;) 
Kemi 1 är den första kursen i historien som jag misstänkt att jag inte skulle klara, ni som inte läser natur kan inte ens föreställa er hur tråkigt det är. Men nu står jag här med ett godkänt 100 poäng kemi, och nästa år ger plats för endast chilla ämnen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ungefär hur jag kände när jag vandrade ut från mitt sista prov igår. Aldrig mer Portmarnock Community School. Aldrig mer.

2013-06-01 @ 13:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback