Påsklov

Vaknade imorse med världens lock för örat, har gått omkring hela dagen halvdöv med världens mullrande i öronen, jag hoppas att det går över av sig själv..
 
Idag var sista skoldagen innan påsk, och sista dagen för oss på Minerva att välja alla ämnen till nästa år! Jag har två/tre obligatoriska ämnen nästa år, resten väljer man själv, så det är ganska fritt! Träningslära och psykologi var de enda självklara valen, resten har jag bara kollat lite snabbt på skolverket om de verkar intressanta och får helt enkelt se i trean om de är roliga.. Jag orkar ingen mer naturvetenskap och matte, så inget sånt har jag valt.
 
Imorgon ska vi tydligen åka till Trondheim i Norge. Jag vill bara ligga i sängen med mitt värkande huvud och mitt mullrande öra och slippa allt för nu känns det verkligen bara drygt men man får väl försöka göra det bästa av saken..
 
 
Två trevliga saker som man får unna sig på påsken - memma med grädde och påskägg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback