Ballerina

Tisdagar brukar vara extremt korta för mig, men idag blev en lång dag!  Då jag slutade gick jag och tränade tills 14.40 då det var dags att gå runt och ställa frågor till olika lärare angående valen av ämnen till nästa år som vi måste göra inom två dagar! Psykologi är ett självklart val, sedan vet jag verkligen inte vilka jag vill ha och det känns ganska frustrerande! Jag vill troligen ha träningslära, filosofi och bild, men jag vet inte om jag vill ha språk eller inte..
 
Förutom det känns det sjukt gött att jag har fått träning gjort idag, hoppas på att få vakna med lite mer träningsvärk imorgon.
Imorgon har jag först ett tyskaprov, tror det är allra sista nu innan jag tentar av tyska 3, sedan har jag ett härligt kemiprov framför mig. Jag ska inte ljuga, det krävs ett mirakel för att jag ska få godkänt på det. Eftersom det är efter skoltid så har jag köpt lite "mat" så att jag inte ska hungra ihjäl ;D
 
 
Det blir så bra så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback