Modeller

Jag är sjuk sedan i onsdags, och jag vaknade 6 imorse av att jag mådde illa och att jag höll på att bli bländad. Solen lyste för fullt och mitt rum var bländande ljust. Tillslut lyckas jag somna om, och senare är det mulet igen. Så vet ni vart solen har tagit vägen? Jo den lyser på nätterna och sen regnar det på dagarna. Scumbag..
 
På måndag, alltså imorgon, har jag introduktion till sommararbetet hela dagen, sen har jag två dagar att fixa en massa ärenden och packa saker, sen på torsdag är Lovisa hemma igen från ett år på Irland så då måste jag se henne och på fredag åker familjen bil till Dalarna och firar midsommar (mammas dröm att fira där haha), sedan åka till Oslo i Norge! Vi har ju varit i Norge många gånger men bara i norra delen så det blir något nytt..
Här några bilder jag tog på Adam och Benjamin när vi var i Bjurholm, sjukt snygga!
 
Jag och mamma började skratta så mycket åt den här bilden att jag krockade med en spanjor
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jadu spanjorer är inte att leka med

2013-06-17 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback