6 juni

Yeey grattis Sverige! Bara något år kvar som jag "måste" bo här haha :p Man vill ju flytta nånstans där det är varmare, jag får ångest då och då när jag tänker på att det kommer att komma en till vinter, men försöker glömma det och njuta av den perfekta sommaren vi haft hittills.
 
Vi har fått våra slutbetyg nu, det här året har varit sämst, jag har varit lat, oseriös, stressad, less osv och mitt meritvärde har sjunkit från 17 till 14. Ett av de få ämnen som jag fick bra betyg på i år är (kanske inte så förvånande) favoritämnet: mediaproduktion. Alltså alla deadlines, alla grupparbeten, alla bråk, alla misslyckanden, alla tekniska svårigheter, alla ragequits (jag tittar på dig Rebecka ;p) det har typ varit det jobbigaste och det roligaste ämnet samtidigt haha! Finns ingen annan beskrivning..
Här är det senaste arbetet vi gjorde, som vi redovisade igår på vår sista lektion. En reklamfilm för vår egen älskade skola som vi gjorde, kolla på den :D
 
Den är inte den bästa kvalitén och så vidare, men tänk på att vi gjorde den på kanske tre lektioner hehe, och försökte få ihop det så bra som möjligt.. Läraren i slutet är vår samhällslärare, han har SWAG!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså Eline. Det där var seriöst den vackraste reklamvideon jag någonsin sett. Tårar i ögonen, for reals.

2013-06-11 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback