Oslo III

Sista dagen i Norge, sen åker vi tillbaka över gränsen :) Fast Umeå blir det inte än på ett tag, och det suger! Jag såg framemot en sommar med kompisar, träning och chill, inte att resa runt.. Men det har varit rätt nice här i alla fall så jag ska inte klaga. Och det jag är väl hemma igen om högst två veckor. Jag ska dra på IKSU Spa varje da för det är gratis för oss med medlemsskap under sommaren :D Börjar bli fet och otränad. Kanske en överdrift men det känns så när man inte tränat regelbundet på över en månad!
Idag åkte jag och några fler i familjen till ett norskt folkmuseum där de hade hus och lägenheter från en massa olika tidsperioder, lite djur och uppvisning av folkdans. Det var väl okej, jag känner mig trött efter dessa veckor men jag måste samla mig för imorgon gäller det på riktigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback