Kassjö

Idag drog jag och Rebecka med oss Fredrik och Adrian till Kassjö, där vi efter lite letande hittade till badplatsen. Jag har en del sommarminnen därifrån, och det var mysigt att komma dit igen. Jag gjorde även det jag aldrig trodde att jag skulle göra, doppade mig. Men det var bara för att jag blev nerputtad i vattnet av de andra, vad gör man liksom.. Sedan åt vi lite mat som vi köpt på Ica och låg och halvsov i solen.
På vägen hem stannade vi rent spontant på Mediamarkt där jag och Rebbe satte oss vid en 3D-TV och började kolla på Despicable Me. Sen åkte vi till Ica igen och åt glass and thats about it.. Så otroligt varmt det var. Hade sett innan att det skulle bli 21° idag, lögn, det måste ha varit nästan 30 grader i skuggan när det var som varmast! Jag är sjukt nöjd på det sättet att jag verkligen varit ute och utnyttjat vädret idag. Det äger att vara ledig på fredagar!
 
Getting that tan
Jag och Rebbe delade på ett paket grillad kyckling som vi åt med händerna (klaaddigt), plus varsin risifrutti.
Swaggers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback