Nyårsaftonen

Det här var typ det man såg på nyårsafton, vi var nere vid älven där jag bor och först såg man bort till stan men sen blev det så dimmigt så man såg ingenting. Vi såg typ bara de fyrverkerier som avfyrades där vi stod!
Vi trodde att vi bara skulle vara familjen plus en snubbe från Iran som just flyttat till Umeå och som känner några vänner till oss i Kristianstad. Men sen kom familjen Lucas (som också är 7 pers) med en stor dunke donut-smet och det blev lite mer fest än vi hade trott..
 
  
 
Igår hade jag filmkväll hos mig med Minna och Unni, mina vänner från förra klassen, sjukt mysigt :) Vill varna er, se aldrig Dead Silence, så sjuk film! Jag är verkligen inte känslig och jag älskar skräck men vid ett tillfälle satt jag bakom soffan och ville bara gråta.. Varför gör man sånthär mot sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback