2012

Nu kan man väl officiellt säga att man överlevde år 2012 ;) Detta år har jag kortfattat spenderat tre månader i Brasilien med familjen och sett en ny värld där, på köpet fick jag en snabb inblick i Madrid då vi stannade där på vägen, och på vägen hem åkte vi via London där det just då råkade vara OS (vilket vi såklart inte hade tänkt på 3 månader tidigare). Efter ca tre underbara stekande soliga veckor hemma i Umeå bar det av mot språkresan i Tyskland, där jag blev kär i ett land som aldrig tilltalat mig förut. Historien fortsatte då våra tyska utbyteselever kom till Umeå två veckor senare och vi åkte till Hemavan, Övik och älgens hus med dem. Sedan blev det hemskt nog vinter, och jag tog en fin men iskall kryssning och heldag i Tallinn med famijen.
Här är mitt 2012 uttryckt i bilder!
 

 
GOTT NYTT 2013!!!

Kommentarer
Postat av: mee

Det var verkligen inte lite :)Hoppas du får ett lika roligt 2013 !
Ha det bäst Eline !

2013-01-03 @ 12:19:38
URL: http://nittifemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback