-27°

Så här ser mitt liv ut just nu.
Umeå, oh you
 
Bara minus 1 på lördag!?? Gissa vem som ska ut och sola!!
När jag blir "stor" ska jag inte bo en meter norr om Tyskland. Inte på vintern i alla fall.
Jag kommer att strypa nån. Förslagsvis den som sa att delar av jorden kommer att bli obeboeliga pga växthuseffekten. Öhm, jag kan flytta dit tack.
 
För att se saker från den ljusa sidan så hade vi en ovanligt rolig idrottslektion idag, där alla grupper framförde sina danskoreografier som vi gjort själva och det var sjukt snyggt, inte lite underhållning. Min grupp skulle göra Napoleon Dynamite dansen, fast vi gjorde om den och satte in några egna (ännu fulare) steg. Kul att se nya sidor av sina klasskamrater, vissa visade sig ju vara riktigt pro på dans! ;D
Rebbe filmade dessutom, kanske att jag kan ladda upp den här så småningom hahaha!
 
Den filmen kan bara beskrivas med ett ord: WTF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback