Om en månad

 
Så åker vi hit! Nytt land, har aldrig varit där förut. Det är Budapest i Ungern. Mina föräldrar impulsköpte flygbiljetter så då ska vi vara där i kanske tre dagar under sportlovet. Mamma har lovat att de har billiga bakelser...
 
Önska min lycka till på dagens historieprov, vi kommer i princip friskriva/brainstorma allt vi vet om franska revolutionen och sedan analysera och hålla på och tänka en massa, som man alltid måste göra på gymnasieprov.. Var asstressad igår för jag trodde inte att jag skulle kunna plugga tillräckligt och känna mig redo, plus att jag hade en tyskauppgift, men nu är allting klart och jag har den här inställningen att det får gå som det går :)
Körde lite badminton igår med Helena & co! För första gången sen Brasilien då jag körde med en massa härliga brasilianare, har hört att badminton är en av de största sporterna där, men de sög typ och visste inte reglerna eller nånting hahaha! Bäst, jag saknar dem verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback