It's Friiiiday

 Den här veckan har bara flugit iväg. Gymmade efter skolan med Farah, sjukt härligt det känns!
Och ikväll kommer fransmännen som är med i utbytet som franskaeleverna gjorde, som det utbytet min tyskagrupp gjorde i somras, och jag ska faktiskt dra hem till Johan tillsammans med Adrian, Rebbe och deras fransmän, fastän jag inte har någon egen, jag ska bara vara där och förstöra :D Nejmen jag står ju faktiskt för kvällens filmtips, Insidious, äckligaste skräckfilmen som finns. Härligt!
Och vad som också är spännande är att senare ikväll kommer också min vän Lovisa hem efter 5 månader i Dublin, så det ska bli kul att träffa henne igen!
 
Bild från en gammal photoshoot vi hade för typ 2 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback