The Desolation of Smaug

nuevo póster de El Hobbit: La Desolación de Smaug
 
 
Okej, så jag har spenderat näst sista dagen på 2013 med att titta på The Hobbit 2 med Lovisa, och det var såå värt det! Jag är lite gråtandes inombords efter den första filmen, som var en stor besvikelse. Världens sämsta datoranimering (försökte de ens?), långa, dryga, onödiga scener, allt för att tjäna pengar.. Men den här filmen var more like it! Den var riktigt, riktigt bra. Och fabulous. Särskilt Legolas.
 
Fick några flashbacks här och där och började minnas mer från Sagan om Ringen som jag såg när jag var typ 10, och återfick små glimtar av hur otroligt mycket jag älskade de filmerna, och fick världens cravings att se dem igen! Och just det ska bli av någon gång innan lovet är slut, Sagan om Ringen maraton på vår nya TV, och det kommer bli helt amazing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback