Annan dag jul

Min dygnsrytm! Var slut hela dagen igår eftersom jag vaknat före 5, och jag hade inte somnat alltför tidigt kvällen innan heller. Och efter en liten "argumentation" med mina föräldrar halv sju på eftermiddagen vart jag less och gömde mig i min säng, också vaknade jag kl 5 nästa morgon (imorse), påklädd och allt.. Det var oväntat.
Checkade instagram, fick tråkigt och bestämde mig för att det inte fanns något bättre att göra än att sova tills de andra vaknar, så jag sov till halv åtta och sen gick jag upp. Blev typ mer än 12 timmars sömn!
Jag gillar inte när man inte har något slags schema eller rutin att gå efter, allt känns meningslöst och det slutar bara med att man sover.. Vi hälsade i alla fall på morfar och gav honom choklad, en jätteglad gubbe gick omkring med rullator och sa god jul om och om igen, härligt ställe.
Imorgon ska vi kanske till MediaMarkt och jag ska även försöka gymma! Kan vara på tiden!!
 
Bild från förra året, vårt vardagsrum är inte lika mysigt i år, och det är ingen snö ute :(
 

På tal om snön, var är den?? Det här skulle kunna vara min sista vinter i Umeå (på ett par år iaf), I want that white christmas! :( Man ser hur det är snöstorm i Jerusalem, Kairo, Syrien, Saudiarabien osv.. Men inte i Norrland. Whyyy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback