3 december

Blev kvar lite extra på skolan idag för att göra om tyskaprovet jag missade förra veckan. Fick sitta i herr Meusers arbetsrum och göra det, fick även tyskt körsbärsgodis av honom för att orka mig igenom provet xD
På kvällen bar det ut till Hörnefors för att fira Helena som fyller 18! Very beautifol, cheesecake och grejer. Myspys, imorgon är sista onsdagen jag slutar kl 5, för onsdagen efter det har vi omprov i matten, och (förhoppningsvis, plz pray for me people k) om jag klarar det så är ju matten för alltid avklarad för mig. Skönt!
 
Jag och Helena för typ längesen, jag är lång och fuskar med klackar

Kommentarer
Postat av: Kimi

GAAAALLEET FINA BÅDA TVÅ HÖRRU

2013-12-10 @ 17:00:10
URL: http://www.kimi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback