Sommarmys

Hade tänkt skriva nåt igår men kunde inte få internet att funka på hela kvällen och tillslut somnade jag.
Jag känner mig sådär härligt mörbultad och trött efter ett bodybalancepass och ska troligen bara chilla resten av kvällen.
 
 
Igår gick jag och Lovisa runt i ett soligt, underbart Umeå på eftermiddagen och köpte lite saker, jag fyndade bla en giraffpenna! :D Jättefin ;) Faktiskt. Sen chillade vi på Waynes och bara snackade, hur mysigt som helst, man måste ju ta igen det förlorade året (då hon var i Irland) :p På tal om det så bedrog mig min Rebecka i fredags och drog till Tyskland för ett år, vilket betyder att vi inte går i samma klass längre </3
 
Men jag är glad ändå för att jag har bara två dagar kvar på jobbet, och igår bokade vi en resa till Barcelona!! Så jag och mamma åker dit själva på måndag, jag undrar hur det kommer att gå hehe #yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback