Sista rycket resan

Helloo!
 
Varje gång jag velat uppdatera har internet strulat ;p Men! När jag gick ifrån jobbet i torsdags så var det för att aldrig komma tillbaka igen, vilket kändes lite synd trots att jag längtat och räknat ner dagar och timmar till semestern.. Jag kände mig på ett sätt mer hemma där efter tre veckor än vad jag hade trott att jag skulle göra haha!
 
Direkt på fredag eftermiddag tog jag och Victoria en liten roadtrip ner till Övik, där Lovisa, Helena och en massa andra hade sovit över en natt redan i Sommarhemmet. Vi hade en kväll med middag, lite "allsång", fritering av godsaker och kanoting i den mörka havsviken vid huset typ 11 på kvällen. Det var läskigt, men mysigt.
Nästa morgon blev det att bila tillbaka till Umeå. I Övik var det regnigt och dimmigt hela tiden, men när man kom tillbaka till Umeå kom man tillbaka till solen.
 
Strong, independent women
 
Men det var riktigt mysigt i alla fall!
Nu har jag packat och gått runt och stressat och ångestat för imorgon vid 5:45 bär det av mot Skellefteå där jag och mamma ska ta flyg till Barcelona! Så kommer vi att spendera måndag kväll, tisdag och onsdag där och nån gång under torsdagen åker vi troligen till Girona en timme bort (där flygplatsen egentligen ligger) och bor sista natten på ett spahotell där eftersom flyget hem går tidigt nästa morgon, då är det mer chill att vara på plats :)
Jag kommer inte att ha med datorn (känns typ overkligt buhu) men se till att checka min instagram ;)
Och be för att jag och mamma överlever, tack, vi har aldrig åkt utomlands utan pappa eller liknande person som inte har grova adhd-tendenser ;p Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså... tog du inte den där bilden med min telefon? Rly confused rn

2013-08-14 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback