Två otroliga talanger

Seriöst, kan man lyssna/se på detta utan att få gåshud? 
Den här tjejen har spelat fiol sedan hon var 5 år och kombinerar fiolen med musik som dubstep och hiphop, och dansar dessutom samtidigt. Hon heter Lindsey Stirling och kommer från Utah. Hon har även ashärlig personlighet!
Ni måste kolla på den:
 
 
 
 
Och kolla sedan på den här videon och lyssna vilken låt han spelar. När jag såg den så kände jag igen musiken, sedan när jag kom på varifrån den kom blev jag typ mindblown.. Jag minns inte ens hur/var jag såg Crystallize för första gången, visste inte vem Lindsey var då heller..
 
 
Jag kan inte ens förstå hur man kan vara såhär duktig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback