Justin vs. Gaga

Hej mina vänner! Förlåt att jag inte har lagt ut något på så länge! Språkresan till Tyskland var helt underbar men tärande också, har verkligen varit konstant trött efteråt och kan inte koncentrera mig på nånting, har halvsovit nästan varje lektion so far..
Men det känns ändå kul att vara tillbaka i skolan, inte med själva skolarbetet för det förstår jag ärligt inte hur jag ska kunna lösa just nu, men att träffa kompisarna igen! Höjdpunkten denna dag var kanske på medieproduktionen då vi gick igenom Photoshop, vi fick en liten uppgift att sätta vårt eget ansikte på någon kändis.
Så dagens fråga är vem passar jag bäst som, Justin Bieber eller Lady Gaga!? ;)
Funderar ju nästan på att skaffa någon av dessa frisyrer efter att ha sett hur bra det klär mig hahaha!
 
Nej vänner, jag har fler bilder från Tyskland att visa, så de kommer då upp snart! :D

Kommentarer
Postat av: Rebbe

vad sägs som först Lady Gaga, å sen kan du klippa av håret till Justin Bieber frisyr ;p

2012-09-13 @ 20:44:48
Postat av: Emina

Justin bieber lätt :P <3

2012-09-18 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback