Kryssning till Tallinn

Nu är det ju höstlov och imorgon åker min familj ner till Stockholm där vi ska spendera lovet. Vi tänkte först åka till Norge, men planerna ändrades till kryssning till Tallinn i Estland. Kommer att vara där under måndag och sen vara i Stockholm resten av veckan.
Förförra höstlovet åkte vi också till Tallinn på samma kryssning, fast jag hann knappt se något eftersom jag satt hos frisören i flera timmar (det är jättebilligt där!). Denna gång blir det endast shopping och restaurang, och att se denna otroligt vackra stad på vinterhalvåret! Förra höstlovet hade vi också bokat kryssningen, men missade färjan på grund av trafiken haha!
 
Skulle vara skönt att bara vila hela lovet men vi är inte typen som tar det lugnt, det är resor så ofta det är möjligt.. Räknade ut att jag hittills spenderat 34% av mitt 2012 utanför Sverige :p Har besökt Spanien, Brasilien, Tyskland, Holland plus flygplatserna i England och Danmark haha, that's international!!
 
(inte min bild!)

Kommentarer
Postat av: Mive Molinaro

hejsan jätte fin blogg diggar bakrunden grovt skit snygg! :) ha en bra dag kram !

2012-10-28 @ 14:48:03
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback