Slutet på tyskautbytet

Lämnade av våra tyskar på flygplatsen klockan 05:20 imorse, gissa om man var trött. En av dem är kvar för att hon blev sjuk och hamnade på sjukhuset här, tycker verkligen synd om henne! Det känns lite tråkigt att det här är över, men mest skönt faktiskt, kan verkligen slappna av och ha mitt liv tillbaka!
 
Här är några instagram bilder från tyskarnas tid här, de var också här i 10 dagar. De två nedre är från fjällvandringen i Hemavan. Den första bilden visar choklad som Lena tog med sig till mig från Tyskland, Lindt Lindor i alla tre smaker, så otroooligt gott! <3 Och den andra bilden är vår Mazen från tyskaklassen som posar med tyska tjejerna, han vart väldigt populär bland dem haha!
I helgen är vi svenskar ganska överens om att vi ska sova. Mycket. Jag tjuvstartade på historielektionen igår, fick dock en sånhär obehaglig dröm som gör att man rycker till så att jag vaknade igen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg du har tjejen! Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar efter dig :) svara gärna på min bloggfråga också, annars får du ha en fin lördagkväll :)

2012-10-13 @ 17:31:53
URL: http://www.nattstad.se/emelieanwas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback