Oktober

Jag och Rebecka drog till Ica efter skolan och köpte risifrutti och choklad, gick sedan och hälsade på den tyska tjejen som är kvar här på sjukhuset, som tur är var det inget allvarligt, hon är frisk igen nu och får åka hem om en eller två dagar till sina kompisar i Tyskland :)
Själv har man en massa skolarbete och prov på gång. Skulle på ett efterlängtat träningspass men hade glömt gymkortet hemma. Mer tid att plugga antar jag..
Anyway så här har ni lite bilder jag tog igårkväll vid älven :) Sjukt kallt det var!
 
Canon EOS 450d + Canon Ultrasonic 70-200mm

Kommentarer
Postat av: emmanordstroom.blogg.se

Hej super fin blogg! Läs gärna min fotoblogg! ;) Kram!!

2012-10-09 @ 07:03:50
URL: http://emmanordstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback