Top Model 19

Hej! Min dator har varit på lagning hela veckan därav ingen uppdatering, ska hämta den imorgon! Var ju på min mammas kompis bröllop i helgen och har bilder från det.
Har just kollat klart Top Model 19, sista avsnittet gick i lördags. Och jag blev sjukt besviken när Laura vann, hon förtjänade det minst. Och behöver jag ens motivera varför..
Mina favoriter var Leila och Kiara, så duktiga båda två, och med värdigheten i behåll.
Kiara
 
Leila
 
 
 
MEN MAN KAN INTE ALLTID FÅ DET MAN VILL I LIVET

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Top Model alltså... Serious shit. (Jag kommer också va sjukt biff, just so you know! Jag promenerar en timma varje dag!)

2012-11-21 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback