It's On






Nu börjar det igen. Varje år försöker man låtsas inte bry sig, men jag lyckas aldrig speciellt bra :)
Jag tycker att det just nu känns mycket obehagligt att bo i ett land där folk faktiskt röstar på Torsten och revolutionsorkestern eller vad de nu hette, det får mig att skämmas för att vara svensk. Ni som röstade på honom har problem :o
Jag kan i alla fall gå och lägga mig lugn ikväll, vetandes att den bästa låten vann. Härligt!


Nu är vårt sportlov nästan slut.. Har varit bäst, först återträffa Unni (och Lovisa), sedan två filmkvällar med Minna, film och pannkakstårta med Rebbe och Adrian, och så melodifestivalen. Hoppas ni har haft en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-11 @ 11:45:08
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; ja, det är tyska tre! : haha! :D

2012-03-11 @ 22:11:44
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback