Matteee

Hej alla söta!
Imorse bestämde jag mig för att plugga matte eftersom jag har NP när jag kommer hem, så jag började läsa i matteboken. Det skedde ett sånthära mirakel så att jag förstod allt jag läste, och började plötsligt känna hur mycket jag älskade matte så jag fortsatte ett par timmar innan min hjärna skulle sluta funka igen...
Annars har det varit en tråkig och osocial dag, jättefint 22° väder ute men det känns så tråkigt när mamma och Benjamin bor på sjukhuset, och pappa jobbar på dagarna.. Så det jag har gjort den här kvällen är att kolla på Top Model och på Supernatural :)
Å, någon kom nyss med en nybakt kaka till oss^^ Än är det inte slut..
 
Om ni inte har ngt bättre för er så kan ni kolla på när min konstiga lillebror dansar.. eller nåt. Han är en konstig bebis.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-06-30 @ 17:46:06
URL: http://blogofphoto.blogg.se
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-06-30 @ 18:05:49
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback