Marknad

Jag kanske inte har gjort det tydligt men vi kom hem i förrgår efter att ha åkt hela natten igen, lastbilsstrejken hade just slutat så vi kom hem utan problem men alla lastbilar stod kvar längs vägen. Och tydligen så startade en ny motorcykelstrejk när vi kom hem och folk blockerar motorvägen med motorcyklar nu istället, haha vi timeade verkligen hemresan! Brasilien <3
 
Och! Gissa om vi åker hem till Sverige på onsdag? Känns jättekonstigt, men ändå rätt. Det jag saknar mest är utbudet av mat och godis som vi har hemma, tycker det är bättre än här faktiskt :D Och framförallt mina vänner!
Så idag har jag och mamma varit ute hela dagen och köpt grejer som behövs, en stor resväska eftersom den jag hade på väg hit hade hål rakt igenom när jag hämtade den från rullbandet bla och så gick vi i en inomhusmarknad där vi råkade hitta till en japansk affär där jag köpte en del sushiredskap, ser framemot att göra sushi nu kan jag lova!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!

Nu har vinnaren i foto tävlingen kommit upp, kolla om det är du som är den lycklige vinnaren! :)
Om det är du som har vunnit, kommentera då på bloggen där du skriver i antingen din mail eller någon annat där jag kan kontakta dig och ge dig priset. ;)
Kram

2012-08-06 @ 13:10:58
URL: http://chabellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback