Ånej

Så har man blivit sjuk, kommer missa saker i skolan :( Och missade filmkväll och lazerdome med mina kompisar. Det är idrottens fel, vi krälade runt i gräset i spöregn. Men för att se det från den ljusa sidan så hittade jag äntligen en miniräknare, en TI-82 asså, de har varit slut överallt hela veckan! Men teknikmagasinet hade fått in 15 st samma morgon och jag hade tur att hinna ta en :) Trodde aldrig att jag skulle kunna vara så nöjd över att ha spenderat 600 spänn på en miniräknare när jag alltid har hatat matte xD

För er som eventuellt undrar hur det gick med min mangokärna och min avocadokärna som jag planterade så ser de ut såhär efter en månad (?):
Mango t.v. avocado t.h.
Yes box, nu känner jag mig helt döende, växlar mellan frossa och överhettning och nu fick jag kramp i magen dessutom:( Försökte trotsa mig själv och åka till skolan ändå imorse, men jag gav upp efter första lektionen och åkte hem och somnade. Sen har jag suttit apatisk i soffan och druckit vitt te med förhoppningen att de lovprisade antioxidanterna ska hjälpa mig att bli frisk. Nu ska jag gå och sova igen, nightie nightie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback