Sooooovmorgon

Idag hade jag sovmorgon!! Och nu är jag vaken men behöver ändå inte åka förrän om en timme, soft:)
Igår var jag på yoga, hade en ny instruktör som var helt galen, hon tyckte att vi skulle volta omkring och stå på huvet och allt möjligt, fast ingen vågade:p Idag ska jag va med Helena och Lovisa tror jag, efter skolan asså. Och imorgon är jag ledig från skolan!:D Ska träffa MinnaD igen och ska kanske äta våfflor hos Rebbe:) Yey å jag älskar studiedagar<3
Juste det har jag inte sagt. För nån vecka sen såg jag bygglov-Willy på vasaplan. Det ni haha:)
Mitt klassfoto har hamnat på facebook, såhär ser vi ut i N11b:
Kolla vilken normal klass jag går i. Jag undrar vart allas acne tog vägen?:p

Kommentarer
Postat av: rebbe

dom brukar typ redigera bort finnar och sånt. på min låtsas brossas klass redigerade dom in ett par ögon på en kille som blundade ;p

2011-10-17 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback