Ostig snabbrätt

Min klass är ju som sagt på geologiresa som jag inte följde med på, är istället hemma och lever ett assoft liv just nu, nästan så man funderar på att hoppa av skolan;) Igår var jag lite med Ella och Frida på stan och idag har jag sprungit runt och gjort kap som tex en skjorta på Bikbok för 49 kr, annars 299 kr.. Gått lite vid lundåkern, det finns en äng där med en brunn som ser ut precis som i The Ring.

Sen har jag varit hemma och lagat nån slags snabb maträtt som ändå blev god. Jag kokade spaghetti som jag dränkte i smält smör, och gjorde en sås av kalkon, vispgrädde, krossade tomater, ost, pizzakrydda och timjan. Det blev fett ostigt gott! Hade keso till också.



Kom nyligen hem från en mysig kväll med Victoria, Helena och Louise. Vi ska göra en läskig film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback