Sushi

Hade en sen men väldigt god sushi lunch med min mamma på Sagami. Så här gott såg det ut och det smakade fett gott också! Sen har jag svarat på ca 50 kommentarer på facebook från en massa nicea människor som har gratulerat mig på min 16 års dag, ni är bäst:)
Och varför sitter jag i mitt nymöblerade rum och ugglar mig framför datorn när det är kulturnatta, jag fyller år och har en massa att göra innan klassresan imorgon? Svar.. tar nog bara en liten paus och smälter att jag hade min sista danslektion den här terminen och snart slutar jag grundskolan och nu blev jag sugen på choklad..
Haha skriver nånting senare:)







  




Kommentarer
Postat av: Marre :)

Grattis på födelsedagen :)

2011-05-21 @ 20:21:26
URL: http://mariaschwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback