Min klass är patetisk xD

Haha hur hamnade man här egentligen? I klass 9 på waldorf. Ibland börjar man tänka efter, som idag tex.

På en rast.
Städet: Var är eran papperskorg?
Minna: Den försvann under ett av krigen.
Eline: Tror det var Simon som skulle hälla vatten på June ur den för att hämnas efter att de krigade i matsalen..
Städet: Och sen har papperskorgen försvunnit?
Minna: Tydligen
Städet: Ni verkar ha lite problem i klassen.. Behöver ni en psykolog eller nåt?
Minna: Redan fixat, i alla fall för större delen av klassen.

Det värsta är att det är ingen överdrift x) Men jag kan se framför mig, hela klass 9 går till bup tillsammans. Stämning! Eller på matten, våran lärare fick nog av att vi spelade brännboll i klassrummet och började skrika åt oss hur inkompetenta vi är. En annan lärare: jag undrar hur det kommer att gå för er i livet. För har ni inte växt upp hittills kommer ni nog inte heller att göra det..
Snacka om att gymnasiet kommer bli glada när vi sticker! (vi går i samma hus som dem). Vår slöjdlärare sa idag så fint: ja, det har varit tre härliga år, men jag känner att nu är det dags för er att gå vidare. Det blir ganska skönt att bli av med er faktiskt.
We know you love us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback