Geologiresa om en vecka!

Om drygt en vecka åker klassen på geologiresa i västerbotten! Det blir säkert asnice, vi ska åka ner i gruvor och vaska guld och åka världens längsta linbana, äta på restaurang och bada! Det taggar jag!




Mohaha mina favoritdelar i texten

Det är fredagsmyys idag, jag ska nog baka nåt gott.. Vi hade softaste dagen på länge idag, började kl 9 imorse och redovisade våra svenskaarbeten för varandra, sen hade kör som inte är så kul, sen info om resan och sen slutade vi. Och Ella var i skolan, det är alltid kul att se henne:) Också vallfärdade jag hem som vanligt, fick sällskap av Malin en bit på vägen. Fett hungrig jag är.. vad ska jag äta.. o_o


Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-13 @ 15:01:17
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: Kung Evve

Har lagt upp en massa gamla låtar på min blogg, minns du dom? :) haha

2011-05-13 @ 15:06:30
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback