Bild!?

Jag kom på en sak förut.. hade den sista bildlektionen för terminen, vilket för mig betyder den sista bildlektionen nånsin!? För jag har sökt natur!! Och varför gjorde jag det? För att någon liten filur i min hjärna sa åt mig att göra det helt random när jag egentligen hade tänkt söka bild eller estetik och media!! Jag går väldigt mycket på känslor istället för förnuftet, men trots att det kommer bli en massa tråkigt och svårt på gymnasiet och att alla påminner mig om det hela tiden och höjer på ögonbrynen när jag säger att jag har sökt natur (på minerva dessutom), som om jag var för blond för det eller nåt, så känner jag ändå att jag har gjort rätt val. Sug på den ni!:)



 



Kommer inte att ha mitt favoritämne på gymnasiet..
De som gillar bild rekommenderar jag Waldorf för. Kanske inte gymnasiet för jag vet inte hur det är men högstadiet i alla fall på Waldorf har varit jättebra. 8:an var bäst tror jag, den enda perioden vi hade hemkunskap. Det är nog det bästa ämnet vi har haft när jag tänker efter, älskar att laga mat<33 också var vi halvklass så vi var såhär lagom många för att inte spåra ur och kasta mat på varandraFick några diskreta minnen i huvudet när jag skrev det där.. :)
Haha och ellen resan var det bästa på hela högstadiet. Och i övermorgon blir det geologiresa! Får se om jag kan hänga med, hoppas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback