Så ska en äkta svensk sommarkväll se ut!

En härlig promenad längs älven i t-shirt utan att bli det minsta frusen, ens i skuggan. Komma hem till grillen lagom till härlig fläskfilé med bearnaisesås och sallad, och sen när magen gjort lite ny plats föräta sig på helt underbar daimtårta med norrmejeriers grädde, och få lite snabbesök av Mia och Lovisa som varit på restaurang hela kvällen och prata om Italien, som vi ska åka till på fredag <3 Jadu det var min kväll igår. Och somnade dessutom tidigt, så jag är pigg nu på morgonen också:3
Tog ingen bild på daimtårtan igår, men den både såg ut och smakade ungefär som almondys. Okej, den såg mer ut som en almondys daimtårta som man kastat i golvet några gånger och sen lagt upp på fatet igen, men den smakade braaa. Och då är det tandläkaren som gäller för mig snart (varför ge mig morgontiderna jämt?D:), hoppas det blir lika varmt idag:D
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback