3 dagar kvar i grundskolan

Asså jag har tre dagar kvar att gå i skolan, sen är det slut och då är det bara att invänta besked om man han kommit in på gymnasiet! Alla vanliga människor har redan fått veta, men vi som söker på fri kvot får sitta och bita oss i läppen tills augusti.. Men jag är inte speciellt orolig, vart jag än kommer in ser jag det som att det var meningen. Typ ödet eller nåt. Så det kan aldrig bli fel. Rätt soft filosofi faktiskt, alla borde skaffa den:)
Egentligen ska min klass tälta på Holmön helgen efter skolavslutningen, men de små bitcharna får klara sig utan mig för jag drar till Stockholm redan på fredag :D Också är det bara att sitta snällt i bilen hela vägen till Italien. Hoppas det blir niice:3
.
.
gonatt

Kommentarer
Postat av: rebecca

är det föst i augusti man får vet om man kommit in via frikvot? :O (har också sökt, men trodde man fick veta i slutet av juni?) svara gärna i ett iinlägg, eller i det här inlägget:)

2011-06-11 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback