typ nåt slags tal till mina waldorf buddies.. <3

å just som man kommer hem till friheten igen blir man sjuk:/ har ont i halsen och huvudet och är snuvig men hoppas det går över snart. måste fira min ensamhet resten av sommarlovet, sen börjar man ju på minerva. 
:,( jag kommer sakna mina kompisar från waldorf, det gick upp för mig först nu hur mycket ni betyder för mig, ni gör mig hel, jag menar det. om det inte kommer finnas några änglar som er i min nya klass vet jag inte hur jag kommer klara mig. även fast det inte alltid har varit helt lätt, minns i sjuan när vi bråkade mycket och fick ha en massa dryga samtal (btw förlåt för det, allt var pga mig. var sjukt omogen) trots det har ni gjort de senaste 3 åren till de bästa i mitt liv<3 minna, ella, unni, chloe, bella, lovisa, även ni victor och isa, saknar när vi alla var tillsammans, vår grupp har trasats sönder mer sen dess men ni betyder alla lika mycket för mig fortfarande och glömmer aldrig de gamla tiderna med er.

 

ella: du är en av de få som verkar förstå mig, och du är fett snäll och rolig, hoppas vi alltid kommer att vara vänner <3

minna: vet inte hur du bär dig åt, men du lappar ihop mig när jag är som trasigast, älskar dig för det <3

unni: ända sen lågstadiet har du varit en awesome vän, har så många gamla minnen, kommer aldrig glömma dig <3

isa i dörren: länge sen vi hängde tsm.. vet inte exakt vad som händer med dig i höst och så, men lycka till <3

bella: vi kommer ju gå samma gymnasieprogram :D kommer lätt att bli awesome, man blir bara glad av att vara med dig <3

lovisa: vi är väl för ihopspikade för att tappa kontakten^^ för första gången på 4 år kommer vi inte längre att ses varje dag. men det är nog bara bra, desto mer guld blir det där vi väl ses <3

chloé (inte på bild): vi har ju känt varandra sen dagis, men inte direkt vart så mycket med tsm.. kommer dock sakna dig, du är en sån fin människa <3

victor (inte på bild): asså man blir bara glad av att vara med dig, du har bara gett awesomeness till vårt "gäng" från första början. hoppas ditt sista år på waldorf blir nice (om du ska gå kvar) <3

 

im already missing u<3

 


Kommentarer
Postat av: Lovis

Dum-Eline, du fick mig att grina :( KOMMER SAKNA ALLA OCKSÅ!!!!

2011-07-13 @ 22:20:55
Postat av: Unni

Alltså ÅÅÅÅÅ Eline för farao! Du får ju mina ögon att tåras! Kommer aldrig att glömma tiden med dig och alla våra fantastiska bus och skojerier! Saknar vårt gäng då vi höll ihop som bäst!!!! Tack för en jätte rolig och awesome tid! <33

2011-07-14 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback