Shopping och filmkväll

Hej hej <3
Idag har jag varit nästan hela dagen med Lovisa och Helena, vi möttes på stan och sen gick vi omkring och köpte saker, och Lovisa var så taggad på att prova sin nya geleyeliner från isadora maybelline* så vi satte oss på en bänk mitt vid vägen bredvid en uteservering och så gjorde jag och Helena ett öga var på henne^^ Den var bra, om ni undrar (fast hon såg lite emo ut..) :)
Vi livnärde oss också på några brownies som Helena bakat, och sen gick vi till ica hedlunda och köpte läsk, sen gick vi hem till mig och åt middag och satt i min säng och kollade på youtubeklipp, typ dåliga remixar på nyan cat och friday osv..:p Sen kollade vi på det här:
Jag tycker den var rätt bra, men jag gillar inte historier som bara slutar helt random med att folk dör D:
Jaja, men nu har de gått hem och jag är lämnad till min ensamhet...
mohahahahaaaaa
En soptunna/återvinningstunna eller nåt utanför Ica Hedlunda :)
Lovisa läser och Helena flummar, allt är som det ska..
...
EVERYBODYS RUSSIAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback